divendres, 17 de maig del 2013

EXPOCIÈNCIA

   Vaig a propossar-vos una activitat fora de l'horari escolar que em pareix que pot ser profitosa i que, a més, és gratuïta. Es tracta d'expociència, una expossició interactiva que realitza una secció de la universitat de valència on s'apropen diferents àrees científics als xiquets: biologia, química, física, informàtica... L'any passat vaig assistir i va ser una experiència molt profitosa.



   Es realitza el dissabte 25 de maig pel matí al Parc Científic de la UV, que està al costat de Canal 9, entre Paterna i Burjassot. Jo aniré segur perquè donen mostres i idees per a treballar la ciència en l'escola i hi ha una gran quantitat de tallers per a xiquets organitzats pels mateixos científics.

   Si alguns pares esteu interessats, digueu-m'ho i quedem el dissabte allà.

   Vos adjunte algunes fotos que vaig fer l'any passat per a motivar-vos a vosaltres i als xiquets . 





  

3 comentaris:

  1. A nosaltres ens agradaría anar amb Alicia,segur que s'ho pasara molt be.

    ResponElimina
  2. Igual mos apuntem nosaltres tambe, lucia encara no ha parat de dir q vol anar i si damunt es gratuit millor q millor jjjjj

    ResponElimina
  3. Qui vulga anar, el divendres a les 5de la vesprada que passen a la classe a parlar amb mi.

    ResponElimina