dijous, 25 de juliol del 2013

Fi de curs

Com va l'estiu galls? 

Jo estic viatjant prou però no deixe d'enrecordar-me de vosaltres tots els dies i de pensar noves idees i coses per a fer en classe amb vosaltres. Ací vos deixe les fotos de l'últim dia de curs, al qual ens ho vam passar d'allò més bé. 



Vam ballar la Cubbà (els xiquets ho feiein millor que jo) 

Vam muntar un puzzle de 80 peces que ens va dur Raül Gascó.



El millor moment del dia: el castell o, com diuen ells, el bota-bota.



Quina manera de suar!



Jo també em vaig apuntar



I per a terminar, jocs com la serp i jocs d'aigua per a combatre la calor.

3 comentaris:

  1. Parece que lo habéis pasado pipa este último día, la unica pregunta es de saber quièn lo ha disfrutado más en el castillo hinchable, alumnos o maestro... ¿Que te parece Xema? :D

    ResponElimina
  2. Disfruta de l'estiu, perquè els xiquets estan agafant energía per a tot el curs i de segur que ho vas a notar.

    Que passeu un BON ESTIU!!!!!!!!!

    ResponElimina