dimecres, 28 d’agost del 2013

DEURES D'ESTIU

Hola galls.

Avui m'he alçat del llit i he vist els núvols grisos al cel i la plutja i m'he donat en compte que ja queda poquet per a què finalitze l'estiu. La tardor ja es vol colar en Moncofa i és hora de tornar a escola. Queda molt poquet per a que jo vos prepare la vostra nova classe, la dels majors i que vosaltres torneu a aprendre, a treballar i a jugar com sempre ho fem. 

Però avui m'agradaria conèixer com heu treballat i què heu fet aquest estiu de deures. Per això vulc que els vostres pares m'envien al meu correu (placido_22@hotmail.com) una mostra, bé en foto o bé en una imatge escanetjada, dels vostres deures. A continuació jo els penjaré al bloc per a que tot el món puga veure com sou de treballadors.

Jo també he treballat un poquet amb la calor. He llegit un parell de llibres que m'has donat idees per a fer en classe i he anat a un museu de la ciència on he arreplegat experiments molt espectaculars.

Espere els vostres deures abans que comencem el curs.

A veure qui és el primer. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada