dimarts, 22 d’octubre del 2013

QUI M'AJUDA QUAN TINC PROBLEMES

   A l'última sessió de filosofia, i continuant amb el tema dels "problemes", la pregunta va ser la següent: QUI M'AJUDA QUAN TINC PROBLEMES?

   Les respostes, com sempre, són d'allò més variades. Curiosament, en cap resposta em nomenen, de la qual cosa puc deduïr que els problemes de l'escola tenen una importància molt inferior als que tenen fóra d'ella i, especialment, en casa. Les respostes podríem englobarla en 2 blocs.

I. GERMANS:
* El meu germà perquè em defén del meu cosí Lucas, què sempre em vol pegar.
* Daniel perquè em perdona quan m'enfade amb ell.
* Quan no sé fer els deures, el meu germà m'ajuda.
* La mamà perquè quan la meua germana m'estira del monyo li pega al cul fluixet.
* Ma mare perquè li diu a la meua germana que no em xille i l'envia a l'habitació.
* Ma mare perquè tanca al meu germà en un cuarto oscuro quan es porta mal.
* Els meus cosins, perquè quan Óscar em pega, Jose li pega més fort encara.
* Ma mare perquè m'ajuda amb Fran quan em pega i m'estira del monyo.

II. PARES I FAMÍLIA:
* El papà perquè quan la mamà em pega em dona un abraç i un beset i em diu que vaja a veure dibuixets.
* Quan la mami no em deixa jugar a la Play o a la Wii vaig a mon pare i li dic que vulc jugar i em deixa.
* Ma mare i mon pare perquè quan estic malalt em cuiden.
* Ma mare perquè quan el papà em pega, li diu que no me pegue.
* Jo a soles perquè quan mon pare o ma mare em peguen una bufetada em vaig al llit a plorar.
* La meua família perquè m'abuela els riny quan diuen paraulotes.
* La mamà perquè m'ajuda a fer els deures.
* La mamà perquè em cura quan em faig una ferida.

   Del primer bloc caldria destacar el seu sentiment de venjança de molts xiquets i com, a vegades, els mateixos germans que els problemes de tipus afectiu i/o agressiu els que es convertixen en els mateixos solucionadors del problema. Inclús s'ajuden a fer els deures!

   Del segon bloc resaltar com alguns xiquets saben que els pares tenen diferents tipus de criteri a l'hora de, per exemple, castigar o jugar a un videojoc; ells ho saben i intenten sempre arrimar-se a qui és més compresible a les seves exigències. Aneu amb compte amb això.

1 comentari:

  1. Estimats amics en línia, em dic Ibolo, he de donar aquest testimoni miraculós, que és tan increïble fins ara. Vaig tenir un problema amb el meu marit Ex Fa 2 anys, que condueixen a la nostra ruptura. quan ell va acabar amb mi, jo no el meu jo estava de nou, em vaig sentir tan buit dins meu, el meu amor i la situació financera es va convertir en el pitjor, fins que un amic meu (Angela) em va parlar d'un llançador d'encanteris que el va ajudar en la mateixa problema també el seu nom és Dr. Ogbe.So vaig enviar ell theangelsofsolution@gmail.com el llançador d'encanteris i jo li vaig explicar el meu problema i jo vaig fer el que em demanava, per tallar la llarga història curta. Abans que sabés el que estava passant el meu marit em va donar una trucada i em va dir que havia de venir de nou a mi en tan sols 2 dies i era tan feliç de tenir-lo de nou a mi. Tenim dos nens junts i estem contents amb nosaltres mateixos. Gràcies al Dr. Ogbe per salvar la meva relació i per salvar a altres també són propietaris també. continuar el seu bon treball, si vostè està interessat en contacte amb ell i testificar aquest benediccions com jo. Si vostè va per la vida dura i necessita ajuda per a problemes com ara:

    (1) Si vostè vol que el seu ex enrere
    (2) si vostè sempre té malsons.
    (3) Vols ser promogut a la seva oficina.
    (4) Si vostè vol un fill.
    (5) L'atenció a base de plantes
    (6) Vols ser ric.
    (7) Vols lligar el seu espòs / esposa a ser seu per sempre.
    (8) Per obtenir ajuda financera.
    (9) Que la gent obeeixi les teves paraules i fan el seu desig
    (10) Cas resoldre E.T.C

    INFORMACIÓ NECESSÀRIA PER ELL PER FER:

    Nom complet_________
    Nombre de contacte_________
    Country & State_________
    Data de naixement__________
    Picture_________
    Número de telèfon_________

    Poseu-vos en contacte amb el correu electrònic de nou (theangelsofsolution@gmail.com) i ser beneïts ...

    ResponElimina