dissabte, 8 de febrer del 2014

Felicitats Eva!

   Eva és la xiqueta més major de tots els meus alumnes i una de les més madures. Li agrada fer les coses molt bé i també vigilar que els demés les facen bé. És molt carinyosa, sempre m'està donant petons; a vegades em mira amb un ullets un poquet tristos i l'abrace perquè sé que ho necessita. A més, és molt conscient del seu paper de germana major, sempre està pendent dels que veu més dèbils que ella i estic convençut que serà una gran persona perquè ja ho és.

  És la primera que ha fet sis any i li hem una festa en condicions, amb globus i tot.



 Ella ens ha regalat un llibre que no coneixia però que m'ha encantat i una coca amb xocolata tendríssima. Nosaltres li hem fet la corona i els besets corresponents. No ens ha volgut contar el desig que va demanar al bufar el ciri. Espere que se li complisca.


  Per molts anys, Eva!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada